• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Instagram LinkedIn Facebook Twitter
telefoon 088 - 028 0800 (algemeen)
  • telefoon

    088 - 028 0800

  • Instagram

  • LinkedIn

  • Facebook

  • Twitter

Stradis

Accelerating IT

  • Diensten
    • Managed Services
    • Managed Servicedesk
    • Support
    • Partners
  • Over STRADIS
    • Veelgestelde vragen
  • Insights
  • Contact

Managed Servicedesk

Home > Diensten > Managed Servicedesk

Voor opdrachtgevers

  • Managed Services
  • Managed Servicedesk
  • Support

Eén aanspreekpunt voor IT-vraagstukken

Onze Servicedesk is het eerste aanspreekpunt voor alle IT-gerelateerde vraagstukken. Het maakt niet uit welke IT-systemen je gebruikt, onze servicedeskmedewerkers zullen met een snelle en grondige analyse je vraagstuk onderzoeken en voor je oplossen.

Altijd en overal

De Managed Servicedesk biedt je organisatie de mogelijkheid tot één contactpunt voor alle IT-vraagstukken. Het maakt niet uit of je organisatie maar één of een heleboel verschillende IT-leveranciers heeft en hoe dit geregeld is. Onze Managed Servicedesk zal de regie in handen nemen en ervoor zorgen dat alle diensten conform de afspraken geleverd worden.

Onbelangrijk is of je medewerkers op kantoor of vanuit huis werken, STRADIS biedt altijd en overal ondersteuning aan het samengestelde servicepakket. Onze communicatieve teamplayers met de nieuwste IT-kennis staan klaar om zowel kleine als grote verstoringen binnen de IT-omgeving op te lossen, of het nou gaat om vragen, storingen of verzoeken. Mocht er zich buiten reguliere werktijden een probleem voordoen, dan is onze servicedesk bereikbaar door middel van de 24/7 bereikbaarheidsdienst.

Om je medewerkers wegwijs te maken in de IT-systemen waar je voor kiest, biedt STRAIDS de mogelijkheid om gebruikerstrainingen te organiseren. Hierbij worden medewerkers geholpen met de meest voorkomende en prangende vragen.

Veilig en up-to-date

Naast dat STRADIS klaarstaat voor al je IT-vragen, kun je dit aanvullen met applicatiebeheer bij zowel applicaties als besturingssystemen en netwerkapparatuur. Wanneer dit gebeurt, wordt afgestemd met de klant zodat er zo min mogelijk hinder zal optreden (onderhoudswindow). Bij diverse klanten hebben we vaste onderhoudsmomenten zodat zij weten wanneer de systemen eventjes uit de lucht zijn.

Om continuïteit te waarborgen en dataverlies te minimaliseren in geval van storingen en calamiteiten, worden er back-ups gemaakt naar zowel de cloud als naar on-premises datacenters. Dit gaat altijd in overleg met de klant om dit op hun wensen af te stemmen. Daarnaast gebruikt STRADIS voor de online veiligheid van je services de beste producten van Microsoft, zoals Intune, Microsoft Defender Portaal en Azure.

Vertel me meer over de Managed Servicedesk

Neem contact met ons op!

IT-trend: Cybersecurity
Natuurlijke intelligentie in computers

Menu

  • Diensten
  • Over STRADIS
  • Insights
  • Contact

Stradis Stories

  • IT-trend: Cybersecurity
  • Natuurlijke intelligentie in computers
  • GoodtobeBetter, Fincade en STRADIS samen verder als The Trainee Company

Regulierenring 10
3981 LB Bunnik

088 - 028 0800

info@stradis.nl

STRADIS © 2019 | Privacyverklaring | Algemene voorwaarden

Deze website maakt gebruik van Cookies

Hieronder kunt u lezen welke Cookies deze website gebruikt en kiezen welke Cookies u wilt toestaan.

  • _ga:: Registreert een unieke ID welke gebruikt wordt om statistische data bij te houden over het bezoek van deze website.

  • _gat:: Wordt gebruikt door Google Analytics om het aantal aanvragen van deze website te limiteren.

  • _gid:: Registreert een unieke ID welke gebruikt wordt om statistische data bij te houden over het bezoek van deze website.

Deze cookies zijn nodig voor het goed functioneren van de website. Zij vallen onder de uitzondering van de cookiebepaling in de Telecommunicatiewet. Deze cookies worden niet gedeeld met derden.

  • PHPSESSID: Bewaart de status van een gebruikerssessie tijdens een bezoek aan deze website.

  • GDPR-cookie-preferences:: Wordt gebruikt om de cookie-voorkeuren van een bezoeker op te slaan.

Bent u benieuwd hoe wij omgaan met persoonsgegevens? Lees dan ons privacy statement.