Managed Servicedesk
Eén aanspreekpunt voor IT-vraagstukken
Onze Servicedesk is het eerste aanspreekpunt voor alle IT-gerelateerde vraagstukken. Het maakt niet uit welke IT-systemen je gebruikt, onze servicedeskmedewerkers zullen met een snelle en grondige analyse je vraagstuk onderzoeken en voor je oplossen.
Altijd en overal
De Managed Servicedesk biedt je organisatie de mogelijkheid tot één contactpunt voor alle IT-vraagstukken. Het maakt niet uit of je organisatie maar één of een heleboel verschillende IT-leveranciers heeft en hoe dit geregeld is. Onze Managed Servicedesk zal de regie in handen nemen en ervoor zorgen dat alle diensten conform de afspraken geleverd worden.
Onbelangrijk is of je medewerkers op kantoor of vanuit huis werken, STRADIS biedt altijd en overal ondersteuning aan het samengestelde servicepakket. Onze communicatieve teamplayers met de nieuwste IT-kennis staan klaar om zowel kleine als grote verstoringen binnen de IT-omgeving op te lossen, of het nou gaat om vragen, storingen of verzoeken. Mocht er zich buiten reguliere werktijden een probleem voordoen, dan is onze servicedesk bereikbaar door middel van de 24/7 bereikbaarheidsdienst.
Om je medewerkers wegwijs te maken in de IT-systemen waar je voor kiest, biedt STRAIDS de mogelijkheid om gebruikerstrainingen te organiseren. Hierbij worden medewerkers geholpen met de meest voorkomende en prangende vragen.
Veilig en up-to-date
Naast dat STRADIS klaarstaat voor al je IT-vragen, kun je dit aanvullen met applicatiebeheer bij zowel applicaties als besturingssystemen en netwerkapparatuur. Wanneer dit gebeurt, wordt afgestemd met de klant zodat er zo min mogelijk hinder zal optreden (onderhoudswindow). Bij diverse klanten hebben we vaste onderhoudsmomenten zodat zij weten wanneer de systemen eventjes uit de lucht zijn.
Om continuïteit te waarborgen en dataverlies te minimaliseren in geval van storingen en calamiteiten, worden er back-ups gemaakt naar zowel de cloud als naar on-premises datacenters. Dit gaat altijd in overleg met de klant om dit op hun wensen af te stemmen. Daarnaast gebruikt STRADIS voor de online veiligheid van je services de beste producten van Microsoft, zoals Intune, Microsoft Defender Portaal en Azure.