• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Instagram LinkedIn Facebook Twitter
telefoon 088 - 028 0800 (algemeen)
  • telefoon

    088 - 028 0800

  • Instagram

  • LinkedIn

  • Facebook

  • Twitter

06 - 283 477 36 (werken bij)

Stradis

Accelerating IT

  • IT Traineeship
    • IT Traineeship
    • Waarom STRADIS
    • Sollicitatieprocedure
    • Talent Tells
    • Opdrachtgevers
  • Talent Program
  • Voor Opdrachtgevers
    • IT Professional (detachering)
    • Managed Services
    • Managed Servicedesk
    • Support
    • Partners
  • Vacatures
    • IT Traineeship
    • Data Science Traineeship
    • Recruiter
    • Accountmanager
    • Junior HR Manager
    • Junior Accountmanager
    • Sales Consultant Managed Services
    • Junior Office Manager
  • Over STRADIS
    • Veelgestelde vragen
  • STRADIS Stories
  • Contact

Managed Servicedesk

Home > Voor Opdrachtgevers > Managed Servicedesk

Voor opdrachtgevers

  • IT Professional (detachering)
  • Managed Services
  • Managed Servicedesk
  • Support

Onze Servicedesk is al voor veel organisaties het eerste aanspreekpunt is voor IT-vraagstukken. Na een melding van een vraagstuk doen onze collega’s op de Servicedesk een snelle en grondige analyse. Vervolgens zorgen ze zelf voor een oplossing óf beleggen het vraagstuk bij de verantwoordelijke interne of externe partij en managen naar een oplossing.

Eén aanspreekpunt voor IT vraagstukken

Deze dienst biedt je organisatie de kans op een enorme efficiëntieslag. Wat als je alle IT-vraagstukken bij een zogenaamd SPOC (Single Point Of Contact) binnen zou komen? Bij één aanspreekpunt? Zou dat je niet ontzorgen?

Voor onze Managed Servicedesk maakt het niet uit hoeveel verschillende IT-leveranciers je organisatie heeft, of deze intern of extern zijn en hoe de contracten/SLA’s eruit zien. We treden op als regievoerder en regelen dat er conform afspraak en verwachting door alle betrokkenen geleverd wordt.

Communicatie, tijd en kwaliteit zijn in onze dienstverlening heel belangrijk. Daarom werken er op onze Managed Servicedesk communicatieve teamplayers die begrijpen dat je samen sneller naar een resultaat gaat. Een goede communicatie met alle betrokken stakeholders hoort er gewoon bij.

Snelle oplossingen

Een verstoring in je IT-omgeving is hinderlijk. Hoe eerder een oplossing, hoe kleiner de impact. De Managed Servicedesk is zo georganiseerd dat we oplostijden zo laag mogelijk houden. Omdat we werken met goed opgeleide IT-professionals, slim ingerichte ITIL processen en een TOPdesk registratiesysteem kunnen we veel incidenten meteen oplossen, of de verschillende betrokken partijen efficiënt aan het werk zetten richting een oplossing.

Focus op je core business

Gebruik maken van de managed Servicedesk van STRADIS stelt je in staat je weer te focussen op je core business. Met slechts één telefoonnummer regel je een significante efficiëntieslag en vele zorgen minder.

Vertel me meer over de Managed Servicedesk

Neem contact met ons op!

Van een studie bestuurskunde naar Integratie Specialist
Schakel tussen IT en business

Menu

  • Waarom STRADIS
  • Voor Opdrachtgevers
  • Vacatures
  • Over STRADIS
  • STRADIS Stories
  • Contact

Young Talent

  • IT Traineeship
  • Waarom STRADIS
  • Sollicitatieprocedure
  • Talent Tells
  • Opdrachtgevers

Stradis Stories

  • Van een studie bestuurskunde naar Integratie Specialist
  • Schakel tussen IT en business
  • Aan de slag met data na het IT Traineeship

Regulierenring 10
3981 LB Bunnik

088 - 028 0800

info@stradis.nl

STRADIS © 2019 | Privacyverklaring | Algemene voorwaarden

Deze website maakt gebruik van Cookies

Hieronder kunt u lezen welke Cookies deze website gebruikt en kiezen welke Cookies u wilt toestaan.

  • _ga:: Registreert een unieke ID welke gebruikt wordt om statistische data bij te houden over het bezoek van deze website.

  • _gat:: Wordt gebruikt door Google Analytics om het aantal aanvragen van deze website te limiteren.

  • _gid:: Registreert een unieke ID welke gebruikt wordt om statistische data bij te houden over het bezoek van deze website.

Deze cookies zijn nodig voor het goed functioneren van de website. Zij vallen onder de uitzondering van de cookiebepaling in de Telecommunicatiewet. Deze cookies worden niet gedeeld met derden.

  • PHPSESSID: Bewaart de status van een gebruikerssessie tijdens een bezoek aan deze website.

  • GDPR-cookie-preferences:: Wordt gebruikt om de cookie-voorkeuren van een bezoeker op te slaan.

Bent u benieuwd hoe wij omgaan met persoonsgegevens? Lees dan ons privacy statement.